Dö i skolböcker=O

jaa det känns just nu som att jag kommer göra det,
vi har hur mycket som helst och jag fattar inte hur lärare kan planera så dåligt?
asså jag vet inte hur mkt vi har, de största grejerna är HIV/AIDS arbetet i naturkunskap och projekarbetet,
sen är det massor av andra uppgifter som ska in, tex typ 7 uppgifter i svenskan bara:O

inte konstigt att alla elever är trötta när loven kommer och alla helger, jo för att man har så mkt i skolan,
men men snart är det studenten och då slipper man skolan lite=)
jag slipper ju den i ett år:D och jag längtar=)

Idag har jag och angelica pluggat på vårt projekarbete och jag är stolt över oss=)
Vi har kommit en bra bit på vägen=)
Har nu bara en liten del kvar på att skriva boken och sedan är det bara att lägga in bilder och trycka den=D
Detta kommer bli bra, och vi ska jobba igen på onsdag efter angelicas jobb=)


tur att man har dig som gör att man klarar av skolan<3=)

Kommentarer
Postat av: Lina

så söt bild :)

2009-02-25 @ 18:36:32
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0