Bästa vännen<3

Idag har jag umgåtts med Angelica hela dagen=)
Började med att ha körlektion och jag skulle lära mig att fickparkera och det gick jättebra=)
Det roliga va att Angelica hade körlektion samtidigt som mig så hon åkte före mig^^ det gick bra för henne oxå=)
Sen när båda var klara så gick vi till skolan ihop för att ha mentorstid kl halv 11.
Vi pratade om studenten och samlade in pengar för bonnarundan.
Efter det hade vi dagens enda lektion, svenska, och där läste jag ida och erik upp vårat drama om oidipus, vi fick låna in ann-marie och stina för fredrik och bergman var inte där.

Efter skolan gick jag och angelica och åt på fifflers och sedan gick vi till bokia för att kolla på papper och bok till vårat projekarbete, och vi hittade det vi sökte efter så nu är det bara att göra iordning allt med boken och så, det börjar arta sig en bok snart=) Ska bli skönt att bli klar med det arbetet och det kommer bli bra det känner jag på mig:)
Vi var även inne på H&M och hälsade på angelicas farmor som vart i Tahiland och hon var vääligt brun ska man säga:O Det är fusk, vill oxå utomlands:( men har inte pengar till det nu, måste spara till USA.

Aja efter stan så åkte vi hem till Angelica och sedan var jag med henne på hennes jobb och det är alltid lika kul^^
Ne men det är kul att träffa Linus och aa va med Angelica, efter när vi kom hem så satt vi och prata lite och jag hjälpte Angelica med lite skolarbeten=P

Sen kom pappa och hämtade mig och jag fick köra hem och jag passade på att fickparkera på vägen och allt gick som en smäck=D Det är kul när allt blir så som det ska direkt=)

Nu ska jag skriva klart det sista på mitt hemprov i religionen som ska vara inne imorgon.
Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag=)
Det kommer snart upp en bild på hur mina studentmjukis kläder ser ut^^

Pusshej


 Tack för att du finns<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0