1 februari!

nu är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 19=D
funderar på om jag ska ha något för att fira mig eller inte:P
vi får se lite hur det blir,

annars idag så är det plugg som gäller,
jag sitter nu med mitt och angelicas projektarbete och det går riktigt bra tycker jag=)
nu är det inte långt kvar tills vi ska trycka våran bok=)
det ska bli kul att se när resultatet är klart.

sen funderar jag även på att sola lite och lite senare ikväll sätta på en film,
ne nu ska jag fortsätta att plugga medans det går bra=)

ha det bra=D

Kommentarer
Postat av: Sara svarars

klart att jag kan fixa en design till dig, men jag har 3-4 stycken att göra just nu, men skicka iväg ett mejl med bilder och hur du vill ha designen, så fixar jag den efter hand.

Glöm inte att skicka med lösenord och inloggning så jag kan lägga in den.

2009-02-01 @ 15:49:34
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: S A N N A

åh, grattis i förskott då!

2009-02-01 @ 17:11:48
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis i förskott! Jag fyller imorron :)

2009-02-01 @ 20:08:04
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

Grattis i förskott och lycka till med plugget . kram

2009-02-02 @ 13:12:46
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Grattis i förskott (OM jag skulle missa den dagen!!)

Själv är det 23 dagar för min hemgång..AAAHHH. HELT otroligt!



Jag vet inte varför jag älskar Turkiet. Jag var där när jag var 9 år eller något första gången med mamam, sambo och syster. Det var "love at first sight" och sedan var vi där 2003 igen. Båda gångerna i Alanya. Jag och min bästa kompis åkte till Side efter studenten och året efter det med som en riktigt partyresa. vilket är lite komiskt eftersom Alanya är party stället och Side familjestället. Eller de säger det iaf, men Side är VÄLDIGT mycket party de med.



Och sedan jobbade jag 2 veckor senare i Side. Men jag tror alla har, eller kommer att ha en plats på jorden där man gör vad man vill, när man vill. Det är inga måsten, ingen man behöver anpassa sig till. men kanske ändå, som jag, har ett jobb, måste respektera gästerna osv osv.



Jag är väldigt fri och mig själv när jag är där borta, till 100%. Här i USA måste jag ju ex. tänka på vad som passar och inte passar för familjens bästa osv.



Har du något ställe, i Sverige eller utomlands som du gillar extra mycket?

Du får komma och hälsa på mig i Sommar med lite kompisar så kan jag visa er runt!



Kramar Louise

2009-02-03 @ 16:59:00
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0