Underbar dag :)

Det har varit ca 25 grader här idag :D woho, först tog jag alla barnen till en stor lekplats och vi var där i 2 timmar tror jag det var, vi sprang runt och lekte och hade en bra tid tillsammans :)
Runt lunch åkte vi hem och vi åt och den lille tog sin tupplur, och då spelade jag och de stora barnen pingis och biljard, sedan gick vi till poolen, mamman var med då också, pappan såg efter den lille när han sov, men jag kände inte för att bada så jag solade och läste min bok :P

Fick allt lite färg och ett tag var det så att jag bara ville hoppa i poolen^^  Sedan kom pappan och den lille och sa att det var dags att börja packa och åka till mormor och morfar, vi skulle äta mat där och de stora barnen ska sova där, så nu ligger jag här i vårat rum tyst och skönt :) haha hoppas man kan få sova lite längre, vi får väl se med det för man brukar höra den lille pojken leka utanför rummet vid 7-8 tiden :P

Nu ska jag sätta på en film hade jag tänkt och sen sova :)

Svar på kommentarer :
Julia: Hej gumman, jag saknar dig också väldigt mycket, problemet är bara att få tid att prata, jag vet inte riktigt när jag jobbar i och med att jag bor med dom så tajt, jag typ jobbar hela tiden så det är svårt. Men jag lovar att jag ska ha tid när jag kommer hem igen :) Vi måste planera ditt besök också, vill verkligen se dig snart :D
Jo visst är det kul att skriva på engelska också :) måste ju göra så att mina engelsktalande vänner förstår :)

Ulle: Hej, jo jag har det väldigt bra här :) speciellt idag :P (onsdag) vet inte om jag kan säga att det är lagom jobb, det är nog för mycket, men det är inte jobbigt på något sätt, men om man ska titta på timmarna så är det för mycket. Men det är snart över och vi är hemma snart igen, :P


Ne nu är det dags att starta filmen :D ha det bra


It's been about 25 degrees here today =D woho, first, I took all the kids to a big playground and we were there for 2 hours, I think it was, we ran around and played and had a good time together:)
Around lunch we went home and we ate and the little one took his nap, and during that time  me and the big kids played ping pong and pool (biljard), then we went to the pool, the mother was then also, the father looked after the little one when he was asleep, but I didnt want to go into the pool so I read my book =P Did get som tan, but at one time it get so hot so I just wanted to jump into the pool^ ^

After a while came the father and the little one and said it was time to start packing and go to Grandma and Grandpa , we would eat dinner there and the big kids going to sleep there, so now I lie here in our quiet rooms and nice:) haha hope you can sleep a little longer, we'll see with it you tend to hear the little boy play outside the room at 7-8 times: P Now I'll turn on a movie I had thought, and then sleep:)

Reply to comments:
Julia: Hey baby, I miss you too very much, the problem is just to have time to talk, I do not really know where I work, in that I live with them so tight, I kind works all the time so it is difficult. But I promise that I will have time when I come home again:) We need to plan your visit well, really want to see you soon: D Yes, yes it is fun to write in English too:) must of course do so that my English speaking friends to understand :)

Ulle: Hi, yes I have it very good here:) especially now: P (Wednesday) do not know if I can say that it is just the right job, it's probably too much, but it is not hard by any means, but if you're going to look at hours so it is too much. But it is soon over and we are at home again soon, =P


Now it´s time to a movie, take care

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tomas är lite orolig över vad du skriver på engelska.Tänk om det inte är samma som på svenska...

2009-12-31 @ 09:11:13
Postat av: mormor

Vilken värme du får när du ska fira nyår! Idag har vi -10,7 och strålande solsken.

2009-12-31 @ 10:20:13
Postat av: Anonym

gott nytt år önskar morbror

2009-12-31 @ 10:24:37
Postat av: mamma och pappa

ETT GOTT NYTT ÅR GUMMAN!

2009-12-31 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0