Tiden går fort !

Nu har jag varit i USA i 4 månader och aa det är faktiskt början på en dag oxå ^^
Det har varit en jätte bra tid hittils och jag hoppas att det kommer vara lika bra till slutet.

Tiden har gått fort för min bror och kusin också, idag är det dagen dom kommer hem från Zambia, hoppas att ni har haft en bra resa killar :) Ser fram emot att få höra den.

Igår jobbade jag till 7, det blev 11 timmar, dagen var lite blandad, och speciellt när de stora var på tai kwando och när jag öppnade de två boxar som kommit från Sverige med julklappar, det berörde mig jätte mycket. Tack så jätte mycket ni där hemma, självklart så öppnade jag inget, det får man göra på julafton. Längtar redan!!

På kvällen kom Nanti, Xolani och hans kompis över och vi såg på en film och tjötade, det var trevligt.
Annars ikväll har jag inga planer än så länge. Men det blir väl alltid något :)

Ne nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan gå upp för att börja jobba. Ha det bra



Now I have been in the U.S. in 4 months and  it is actually the beginning of one day so 4 months and one day ^ ^ It's been a great time here so far and I hope it will be as good at the end.

Time has passed quickly for my brother and cousin also, today is the days they are coming home from Zambia, hope you had a good trip guys:) Looking forward to hear about that.  

I worked yesterday to 7, it was 11 hours , the day was a bit mixed, and especially when the big kids was on tai kwando and I opened the two boxes that arrived from Sweden with Christmas presents, it really touched me much.

Thank you very much you at home, of course, i didnt open the present, im gonna to it on Christmas Eve.

In the evening came nanti, Xolani and his friend over and we watched a movie and talked, it was nice.
Otherwise, tonight, I have no plans as yet. But it's always something:) now I'll go and brush my teeth and then go up to start working. Have a good day !

Kommentarer
Postat av: mormor

Man är ju alltid nyfiken och undrar vad det kan vara i. Spelar ingen roll vilken ålder man har, det är lika spännande

2009-12-11 @ 14:48:09
Postat av: Ulle

Du får fundera och vara nyfiken ett par dagar till.

2009-12-11 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0