Packar

Min värdpappa kom hem tidigare idag, han tog den stora bilen idag till service så jag hade ingen bil idag och han hann inte komma hem emellan med bilen i tid så att jag skulle kunna hämta de stora barnen, så han gjorde det och när dom kom hem vid 4 så sa han att jag kunde få sluta :) Snällt av han .

Då passade jag på att börja packa inför vår resa till Florida, har alla kläder nedpackat nu, och julklapparna  är uppe bland sakerna som ska in i bilen :)

Snart åker vi, det ska bli skönt att komma till lite värme :D =D

Annars ikväll ska jag träffa Xolani senare, vet dock inte vilken tid men, ajaj, nu ska jag ta och läsa lite, måste ju komma igenom new moon, haha är lite seg på läsa^^


My host dad came home earlier today, he took the big car today for a service, so I had no car today and he could not go home with the car in time so that I could get the big kids, so he did it and when they came home at 4  he stold me that I could finish work:) Nice of him.

Then I took the opportunity to start packing for our trip to Florida, has all the clothes packed now, and presents are ready with the other things to go in the car:) We are going soon :), it'll be good to get a little heat =)  tonight I'll meet Xolani , do not know what time but,  I´ll  take my book and read a little bit, have to come through New Moon, is a bit haha tough to read ^ ^

Kommentarer
Postat av: mormor

Det blir nog skönt med lite värme på ditt knä:)Här blåser det kalla vindar -6.5 och pyttesmå flingor kommer det emellanåt.

2009-12-17 @ 15:56:51
Postat av: Ulle

Här är det blåsigt som attan. Imorgon ska Coffen o jag åka med din mamma till mormor. Hoppas att det slutar blåsa då.

2009-12-17 @ 20:13:14
Postat av: Jeb

Va roligt att du börjat skriva på engelska. Funderar på att börja göra det sammma. Min värdmamma var inne på min blogg men fattade ingenting av det som stod på sidan. :P

2009-12-18 @ 14:44:05
URL: http://jebyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0