Min bästa julklapp..

Om jag berättar min så kan ni berätta eran :)

Min bästa julklapp iår var när jag fick reda på att min mamma kommer hit i februari med resten av min familj :)
Jag blev så glad att jag började gråta i kameran, jag pratade med mamma,pappa när jag öppnade det kortet.
Tack så mycket mamma =D

Sedan fick jag massa annat bra oxå, en bok,halsband, halsduk,vantar, mössa, presentkort, godis, byxor,spel, och massa annat :) TACK så mycket :)

Idag åkte min värdfamilj hem till farmor och farfar så jag har lägenheten själv, det börjar faktiskt bli lite tråkigt nu på kvällen men det är väldigt skönt :) de kommer tillbaka på måndag vid lunchtid.

Har bara tatt det lugnt idag och pratat med lite kompisar och sett på film, tog en promenad här i området och tvättat och plockat iordning på mina saker lite, så inte så värst mycket.

Imorgon ska jag ta en väldigt lång promenad (mitt ända färdmedel) ska till den stora beachen och ta kort och sånt och där finns det även ltie små affärer och sådant, så jag ska försöka hitta något till Nanti där :)

Nu ska jag sätta på en film, ni får ha det underbart =)


puss och kram från florida :)


If I tell my best present you can tell the your :)
My best Christmas present this year was when I found out that my mum is coming here in February with the rest of my family:) I was so happy I started crying in the camera, I was talking to mom Dad, when I opened the card. Thank you mum = D

I got lot of other good also, a book, necklace, scarf, gloves, hat, giftcard, candy, shorts, games, and alot more:) Thank you very much:)

Today my host family went home to grandma and grandpa, so I have the apartment myself, it begins to actually become a bit boring now in the evening but it is very nice:) come back on Monday at lunch.Have  chill today and talked to some friends and watched movies, took a walk in this area and washed and get organised with my things ,  not very much .

Tomorrow  will  I take a very long walk (my way to transport) is to the great beach and take photos and stuff and where there is also ltie small shops and such, so I'll try to find something to nanti there:)

Now I'll turn on a movie, you can have it beautifully =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter som en bra ide att ta det lugnt det gör vi med efter Staffans hjärnskakning, jag hoppas örhängena passade dig. Idag ska jag titta på all snö som kommit här och hoppas på lite sol. Må så gott och hoppas helgen varit bra. många kramar från oss.

2009-12-27 @ 11:32:30
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: mormor

Det heter ju att man saknar inte kon förrän båset är tomt!Förstår att det känns tomt när ingen är hemma och inga kompisar i närheten men du kan behöva varva ner lite också!Kram

2009-12-27 @ 13:41:03
Postat av: Angelica

Kan vi prata idag? :) ( söndag )

Tack så jätte mycket för julklappen <3

Din är på väg :D

2009-12-27 @ 14:59:52
Postat av: Ulle

Tack för julklappen om jag inte sagt det. Det verkar härligt att åka iväg över julen. Det vill jag också göra någongång.

2009-12-27 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0