Merry christmas :D

Idag är det christmas day här i usa, och det var haha en upplevelse kan man säga.
Jag somnade vid 12 tiden, och redan vid 4 vaknade barnen och dom ville upp och öppna presenter, dom var helt exalterade eller vad man säger, har aldrig sett barn så :P haha men det var kul.
De fick väldigt bra paket och alla är nöjda och glada :)

Jag fick oxå jättebra paket, tack så jätte mycket. Skickar många kramar genom internet till er <3

Mormor, morfar, farmor, farfar och mormors syster är här och alla var här vid 8 i morse och vi öppnade paket, jag tog en del kort också :) Öppnade mina paket, och sedan lekte vi med alla saker, efter det var det dags att åka till kyrkan, det var en fin cermoni, men en del delar fattade jag inte, men det var inte alls mycket, rätt stolt att jag förstod nästan allt :D haha (A)

Pratade även med Nanti idag :) var mycket roligt att höra av henne, ne nu ska jag gå och göra sällskap lite, de stora barnen kom precis hem nu efter att ätit lite med mormor och hennes syster.

Ni får ha det underbart :D pusshej

Kommentarer
Postat av: Ulle

Stor kram till dig! Jättekul att prata med dig och se dig på tvn. Du kanske blir tv-stjärna snart.

Elin tyckte det var jättekul med tröjan hon fick av mig som du hjälpte till med.

2009-12-26 @ 09:13:16
Postat av: Lena

det e bra att du får lite andligspis kramar morbror

2009-12-26 @ 10:22:45
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: mormor

Du börjar bli blondin! Jättekul o se o höra dig på storbilds-tv

2009-12-26 @ 21:30:10
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken sjukt snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 22:30:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0