Ledig idag :)

Det är faktiskt väldigt skönt att få vara ledig idag, jag fick vara det medans familjen är på zoo, dom tyckte jag jobbat så mycket och det var viktigt för mig att ha lite fri tid, det finns ju inte så mycket utrymme att försvinna här om man säger så.

Har pratat med mamma,pappa och brorsan och även lite Ulle och Coffe på msn med video :)
Det var skönt att höra av er igen :)

Och mitt paket anledde idag, vi var lite oroliga där ett tag vart det hade hamnat, men nu är jag glad över att det kom, och jag hoppas Malin och Angelica gillar julklappen :)

Självklart ni andra också, jag ser fram emot att fira jul här, det är väldigt annorlunda, kan ligga här i shorts och t-shirt dagen innan jul :P det är lite coolt, men jag saknar snön och min familj också. Men detta är ju en väldigt bra erfarenhet detta också, så jag är glad :)

Ni får ha det underbart :D puss hej


It's actually really nice to be off today, I´m alone while the family is at the zoo, they thought I worked so much and it was important for me to have some free time, it is not so much space to disappear here.

Have just talked to mom, dad and brother and also a bit Ulle and Coffe on msn with video:) It was good to hear from you again:)

And my package arrived today, we were a bit worried there for a while where it was gone, but now I'm glad it came, and I hope Malin and Angelica likes their Christmas present:) 

I look forward to celebrating Christmas here, it's very different, im laying here in shorts and t-shirt the day before Christmas: P it's a bit cool, but I miss the snow and my family also. But this is a very good experience this too, so I am happy:) Have it wounderful :) kiss and good bye

Kommentarer
Postat av: Lena

god jul från snöskottaren med fam

2009-12-24 @ 10:55:40
URL: http://www.nogg.se/familjensport

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0