Helgen !

Igår så umgicks jag med Nanti, och på kvällen åkte vi till Xolanis födelsedagsparty. Det var jätte kul och ett stort grattis till han. Det var kul att Alicia var med också, sov sedan hos Nanti och vi vid halv 1 körde hon hem mig för hon skulle prata med sin familj hemma i sydafrika, jag hade hoppats att jag kunde prata också men ingen var hemma.
Men jag hade en stund med Malin :) Alltid lika roligt. Sedan kom Nanti och Alicia och vi åkte till Kmart där jag köpte vinterkängor och vantar så jag klarar att leka md barnen i snön ^^

Sedan åkte vi hit och tittade på en film och aa nu sitter jag här. Ska ta och läsa min bok snart också, och kanske någon film sen sova :P


Yesterday i spend my time with Nanti, and on the evening we went to Xolanis house and for his birthdayparty. It was really fun and a big congratulation to him. That was fun that Alicia came with us, and that night a slept at Nantis house. And around halv past 12 Nanti drove me home because she should talk to her family in south afrika. And i hoped that I could do it to, but no one was home. But I had some time with Malin, and it´s always fun :)

After that came Nanti and Alicia to fetch me and we went to Kmart and I bought snowboots and gloves so I can play in the snow with the kids :)

After that we went to my house and watched a movie, and now im here :P I´m gonna take my book and read some, and then maybe a movie before bed :P
Take care :)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Koka kola och baka tar ibland längre tid än beräknat. Sedan iväg på 2 bandymatcher med 2tim paus emellan.

2009-12-07 @ 11:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0