God jul :)

God jul allihopa :)

Det var lite konstigt att inte vara hemma på julafton, men jag har haft en bra dag jag också.
Farmor och farfar kom över vid 12 tiden och vi pratade med dom och lekte lite, senare vid 4 kom mormor och morfar och vi började så småningom att fixa lite att äta, det blev räkor, skinka, kyckling och lite annat och sallad.
Och vi gick sedan tillbaka till vår lägenhet då barnen fick öppna ett paket :P
De var mycket glada.

Och det bästa av allt, jag pratade med hela min släkt idag, var på storbild på deras TV haha, men det var väldigt kul att prata med er och hoppas ni gillade mina paket.

Och jag är glad att Malin och Angelica gillade mitt paket :)
Jag ser fram emot att se vad ni fått för kul. :)
Själv får jag vänta tills imorgon att öppna mina paket, :)

Nu ska jag sätta på en film och sedan ta mig till sängen, för kl 8 imorgon börjar vi öppna paket :)

GOD JUL =D


Merry Christmas everyone:)

It was a bit strange to not be home on Christmas Eve, but I have had a good day, too.
Grandma and Grandpa Mccluer came over at 12 times and we talked with them and played a bit, later, at 4 came Grandma and Grandpa Lover and we eventually started to get some to eat, it was shrimp, ham, chicken and little else, and salad.

And we went back to our apartment and the kids got to open a package:P They were very happy.

And best of all I talked to my whole family today, was on a large screen on their TV haha, but it was great fun to talk with you and hope you liked my package.
And I'm glad that Malin and Angelica liked my package:) I look forward to to see what you got for fun. :) Of course, I wait until tomorrow to open my package:) Now I'll turn on a movie and then take me to bed for at 8 tomorrow we begin to open packages:)

MERRY CHRISTMAS = D

Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Lite av släkten fattades....Många kramar från mig och min familj

2009-12-25 @ 08:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0