Äntligen :D

Jag har precis gjort sista sidan i min scrapbook nu. :)
Och jag har även slått in mina paket som jag ska skicka hem till Sverige :)
Det jag har kvar att göra är att skriva ett kort till Malin och hennes paket :P
Sedan är det ett kort till Johan och ett till Staffan. Men det jobbiga är att jag börjar bli trött^^
Men jag ska försöka göra klart det så att jag kan skicka det imorgon.

Imorgon ska jag även åka och spendera tid i DC med Nanti, sedan på kvällen ska vi fira Xolani.
Kommer bli en bra dag :)

Ha det bra och godnatt :)

I have just been done with my scrapbook now :)
And I have also wraped my gift for them back home in Sweden.
The only thing I have left it´s a card to Malins gift, and i´m gonna make cards for Johan and Staffan.
But one thing is that i´m starting to be tired.
I will try to be done tonight so I can send the gifts home tomorrow.

And tomorrow are me and Nanti gonna spend time in DC, and then on the evening home to Xolani to celebrate his birthday. It´s gonna be a good day :)

Take care and good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0