8 December

Igår åkte jag med min värdfamilj till coxfarm och vi valde ut en julgran :) det var sjuuukt kallt måste jag säga, men vi hade en bra tid tillsammans, den lille pojken sprang runt bland alla granar och hade det roligt.
Det var tur att jag hade mina vinterkängor jag köpt, för det var lerigt.

Efter det åkte jag och träffade Nanti och Xolani på starbucks och sedan åkte vi till donken, :P

Idag är det au pair möte, och det ska bli kul att träffa alla, ska byta lite nummer och annat så vi får mer kontakter ;)

Yesterday I went with my host family to coxfarm and we picked out a Christmas tree:) it was sooooo cold, I must say, but we had a good time together, the little boy ran around all the trees and had fun. It was lucky that I had my winter boots I bought, because it was muddy.

After that I went and met nanti and Xolani at starbucks and then we went to Mc donalds: P
Tonight  is the au pair meeting, and it'll be fun to meet everyone, to change some numbers and other things so we get more contacts;)

Kommentarer
Postat av: mormor

Har ni börjat få kallt nu? Vi har +6,3 och småregnigt

2009-12-08 @ 19:19:03
Postat av: Ulle

Så kallt har inte vi, men hoppas att det kommer snö snart.

2009-12-09 @ 10:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0