29 december

Solen skiner men det blåser jättekallt, och det är runt 12 grader, önskade att det varit varmare men det är bra ändå=P

Idag kom mormor och hämta upp mamman och tjejen för att ha en tjejdag:) hoppas de får en härlig dag.
Pappan jobbar lite smått idag så jag har hand om pojkarna, den lille sover nu och pappan tog den stora med sig för att fixa något med bilen.

Jag tog pojkarna och åkte och spelade minigolf:) var väldigt kul, den lille sprang runt och lekte och vi spelade, jag vann med 1 poäng :D haha

Ni får ha det bra :D


The sun is shining but the wind is really cold, and it is around 12 degrees, wished it had been warmer, but it is good anyway = P
Today came grandmother and picked-up the mother and girl to have a girlsday together:) hope they get a lovely day.
My hostdad work a little bit today so I take care of the boys, the little one is sleeping now and the father took the big one with him and they went to fix something with the car .I took the boys and went and played mini golf:) was great fun, the little one ran around and played and we played, I won by 1 point: D 

Take care

Kommentarer
Postat av: Ulle

Låter som att du har en härlig tid, med både värme och lagom med jobb. Jag har lagom med jobb men ibland är det kallt på morgonen tycker jag. Nästa vecka jobbar jag bara torsdag men det handbollscup tisdag och bandycup fre-lör.

2009-12-29 @ 20:22:37
Postat av: Jeb

Tycker det är såå coolt att du skriver på engelska också! Saknar dig ska du veta! Galet! Vi måste snacka snart igen!

2009-12-30 @ 03:54:39
URL: http://jebyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0