Wounderful day:D

Nu ska ni få höra något kul:)
Idag efter jag slutat, jag jobbade 1 timme extra för den stora pojken var på en operation med tänderna så föräldrarna var där och jag va hemma med dom andra.

Men nu till det roliga, vi åkte till ett spa, 4 tjejer, jag vet inte hur jag ska beskriva det, men man fick först lite kläder och sen gick man in till omklädningsrummet och bytte om till dessa kläder, och sen in till en annan a vad ska man säga, ett jätte jätte stort rum fullt med massa olika små rum med olika bastu, en va iskall, en var jätte varm, en var med stenar man låg på. det fanns nog kanske 10-15 olika rum, så vi gick runt där och provade alla. var hur skönt som helst.

Sen så fanns det en restaurante som vi åt på, men maten var jättestark, jag beställde först något med nudlar, men jag fick lämna tillbaka den för det gick inte äta så jag tog en sallad istället. Vi har bilder och annat från denna dag så att ni vet, det kommer komma upp:)
Och på facebook oxå=)

Åter igen, sen fanns det ett stort rum igen med massa olika pooler, där man kunde få massage av vatten, en var väldigt is kall och massa olika, nästan samma som basturna.

Åh det var en så helst underbar kväll med tjejerna, det går inte beskiva,.

Ne nu är klockan mycket och jag måste sova för att orka med dagen imorgon=)
Ha det underbart<3


Kommentarer
Postat av: Ulle

Kul att du hinner med så mycket roligt på din fritid.

2009-08-25 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0