Washington dc på schemat idag!

Igår hade vi ju avskedsfest för Paulina och det var lyckat, det var roligt, men vi åt kanske lite mkt så vi var helt proppmätta hela kvällen jag och Paulina=P haha men men det händer ju inte så ofta.

Men vi hade oxå ett problem vi disskuterade vi tjejer, det va att om vi skulle åka till six flags eller inte, det är ett stort nöjesfält som skara sommarland fast större typ.
För idag skulle det regna lite, så vi diskutera fram och tillbaka. men vi sa att vi skulle åka ändå och att vi skulle bli upphämtade runt 9.
Men efter alla åkt hem pratade jag, Paulina och värdpappan och vi kom fram med ett förslag att vi kunde åka till DC, istället och kolla, gå på museum eller något annat.
För det har hänt så mkt nu de senaste helgerna för tjejerna och Paulina är trött och jag är trött för att jag inte kommit in i tiden än känns det som. För jag kan inte sova längre än till halv 9- 9 och blir trött vid 11 på kvällarna, ni som känner mig vet att detta inte är normalt^^

Så vi åkte runt till tjejerna och pratade om vi kunde göra något annat, och det gick dom med på.
Vi åker till Washington DC istället idag och det är inget jag klagar på=D
Ska ta med min systemkamera och ta bilder`=P hoppas det blir en bra dag:D


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du tar många fina bilder som du kan lägga upp på bloggen.

2009-08-23 @ 16:01:31
Postat av: Ulle

Jag längtar och få se bilderna.

2009-08-24 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0