Väldigt roliga dag med paulina=)

Jag är riktigt stolt över mig själv idag=)
Har gjort väldigt många saker=P vart på starbucks för första gången, och det var faktiskt gott mamma=P
orkar inte förklara vad det var jag drack men typ en kall (kan inte stava namnet men) capochino?

Sen va vi på ett köpcenter och jag köpte mina första kläder i usa:P haah två linnen, sen köpte vi ett spel tillsammans till H som fyller år snart=) sen så åkte vi till något annat köpcenter för att lämna tillbaka en sak som paulina köpt, och då passade jag på att köpa shampoo och sånt=P
Sen typ åkte vi till något ställe och åt och det var riktigt gott,
Ni kanske inte orkar höra allt i detaljer men:P
A sen tillslut åkte vi och träffa två av Paulinas kompisar och dagen har varit helt underbart,
Och vädret är väääldig varmt och skönt, jo just det jag glömde och säga att jag körde the mini cooper för första gången:D
riktigt stolt är jag=) haha
ne nu ska jag gå och sova^^ det är ju första dagen att jobba imorgon:P

Ha det underbart=)
kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Då blir det kanske fler besök på Starbucks?

2009-08-17 @ 08:39:24
Postat av: Lena

Låter som intensiva dagar för dig hoppas allt lugnar ner sig lite så du kan njuta för fullt,kramar på dig

2009-08-17 @ 09:39:02
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt du verkar ha det. Hoppas att det fortsätter så.

2009-08-17 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0