Underbar avskedsfest!

Ett stort tack till alla vänner som kom igår på min avskedsfest.
Det betydde enormt mycket<3
Jag förstår att man kanske tycker och tänker att jag inte pratade med er, men det var mycket folk och jag visste inte vart jag skulle gå när folk ropade på en hela tiden, Tyckte det var väldigt jobbigt, och jag kände att jag inte räckte till.
Men jag hoppas att ni förstår det.
Och jag kommer ju tillbaka=)
Ni får alltid kontakta mig på något sätt det uppskattas väldigt mycket.

Och ni skrev väldigt fint i min lilla gästbok<3
TACK<3<3
Kommer sakna er allihop!


Här kommer lite bilder från festen=)


Sofia, Emelie och Michelle




Michelle och jag




Carro och Micke!




Johan =)


Gaby, Bella, Jag och Angelica=)



Sofia och jag.

Nu hinner jag tyvärr inte lägga upp mer bilder måste kolla packningen och massa=)
Men jag kanske hinner skriva något när jag är i Frankfurt och väntar=)

Kommentarer
Postat av: Lena

Många kramar och hoppas resan går bra vi kommer sakna dig

2009-08-10 @ 16:11:32
URL: http://familjensport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0