Tuff dag,

Herregud ja, det kan man säga,

För det första så va vi alla lite konstiga idag för Paulia skulle åka hem idag,
Sen så hade hon panik för att hon hade problem men att få med sig alla saker, tillslut blev det så att hon lämna kvar en hel del saker och sen så tog hon en av mina resväskor för den va större, men jag kommer få tillbaka den på nyår för hon kommer hit och ska fira den, kanske inte just till min familj men jag kommer fira den ihop med henne. =)

Sen så vägra den lilla att sova på hela dagen, jag vet inte hur mkt jag försökte med men han vägrade att somna, jag försökte i nästan 3 timmar att få han i säng, men det var omöjligt.

Sen bestämde vi oss för att åka till flygplatsen och säga hejdå till Paulina, och den lilla var fortfarande vaken och relativt pigg konstigt nog, sen så fick vi vänta och vakta Paulinas saker för hon hade glömt något i bilen så hon sprang och hämta det men Paulina och hennes kompis kom inte ihåg var de hade parkerat så det tog en tid och barnen började bli otåliga, det var jag och Tamara och hennes barn som åkte ihop i var sin bil.
Sen kom ännu ett problem, vi missade avfarten hem , så det blev en jättelång omväg på över 1 timme och jag hade ingen aning om vart vi va, så jag följde bara Tamara som hade en gps som tog oss hem,

Helt otrolig dag, men jag klarade det, och ibland så har man tuffa dagar och nu vet jag att jag klarar av det oxå, och hoppas att jag kommer få en bra dag imorgon,

Imorgon ska jag även iväg till Tamaras kompis på en fest och sen sova där, och sen kanske jag ska sova hos Tamara på lördag, ska fråga henne, för den stora killen fyllde år i onsdags så han ska ha sleepoverparty med typ 8 kompisar i källaren så mina värdföräldrar sa att jag kunde försöka sova borta då^^ Vi får se vad som händer.

Det var en liten uppdatering från idag, om ca 30 min ska jag möte Erica den andra svensken här och vi ska ut och gå och vi får se vad som händer.

Ha det underbart<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter tufft men du klarade ju det så nu är du ännu starkare an var du var när du började så lycka till alla dagar är inte så som tur är.

2009-08-28 @ 08:04:24
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Ulle

Orienreringssinnet kan komma från mig.

2009-08-28 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0