Träffa familjen=)

Igår var det den stora dagen som alla au pairer väntat på. Dagen då man träffar sin familj för första gången.
Alla var såklart jätte nervösa och ville göra sig så fina som möjligt för att göra ett bra första intryck.
Jag och nästan hela min klass skulle åka buss, i ca 5 timmar för att komma till den mötesplats våra familjer skulle komma till.
Det var lite stressigt på morgonen, man var tvungen att se till att man hade med sig all sin packning, städat rummet och checkat ut och annat, och så hade vi även ett möte med alla au pairer.
Sen var det jobbiga att säga hejdå till alla vänner man träffat. jag ska säga att jag har vart med 3 underbara numera väldigt bra vänner=) Julia, Evelina och Hanna=) sen så har vi även träffat andra roliga oxå=),

Det har vart lite tråkigt men en sak på skolan iaf, i och med att typ hela skola bestod av tyskar så har man hållt ihop i de länder man kommer ifrån, och det kanske inte är jättebra men , ajaj jag träffade väldigt roliga och snälla svenskar iaf=)
Längtar redan att få träffa er;)

Våra familjer hade fått reda på att vi skulle vara framme 6 med bussen men vi hade en tid på 4.15 men vi kom typ 4.30 men aa dom fick reda på det till slut och det gjorde att familjerna kom lite sent. Men vi stod och väntade tillsammans,
Jag blev upphämtad näst sist^^ haha men men,
Familjen är jättesnäll, och vi åkte och åt direkt och maten var jättegod och första intrycket var väldigt bra måste jag säga. Jag var väldigt nyfiken på hur huset skulle se ut och så, det var jättefint som på bilderna, jag ska försöka kanske imorgon och ta lite bilder och visa hur det ser ut men det har vart så mkt idag så jag orkar inte göra det nu^^

Jag funderar iaf på göra en inlägg sen där jag lägger upp lite bilder från skolan och new york tour och massa annat=)

Ha det underbart=)<3

Kommentarer
Postat av: cassandra

ja vad roligt med bilder! är ju så nyfiken på hur allt ser ut! :D

2009-08-16 @ 12:03:50
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Angelica

skönt att familjen var bra :)

2009-08-16 @ 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0