Tack!

Tack för alla fina kommenterer,
Måste bara svara på mammas, jag vet inte om jag kommer hem nästa år, det kan man aldrig veta såhär tidigt ju, men jag har ju planer när jag kommer hem, så troligtvis kommer jag hem=)

Igår hade vi en jätte bra kväll, först åt vi med familjen förutom Laura för hon är i New York, vi åt på en restaurante, för Den stora pojken fyller år.

Idag åker Paulina hem:( kommer säkert gråta, men måste tacka henne för allt, hon har gjort så mycket för mig så , ne nu hinner jag inte skriva mer för jag börjar jobba.

Ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-27 @ 14:03:38
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: mormor

Bestäm inget om hemresa redan, vem vet du möter kanske stora kärleken där!

2009-08-27 @ 15:57:44
Postat av: Ulle

Kramar till dig! Det är konstigt att du aldrig svarar när jag ringer mamma...

2009-08-27 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0