Snabb uppdatering=)

Jag hinner nog med en snabb liten uppdatering innan jag åker, jag och några tjejer ska åka och se på bio och sen käka, bara umgås och ha kul:)
Har riktigt kul här, idag var det så varmt så vi visste inte vart vi skulle gå, vi var på en stor lekplats men sen var vi tvugna att gå hem för att det blev så varmt som en öken eller mer, och det stora pojken hade knappt energi för att gå hem, Paulina och den lilla pojken hade gått hem lite tidigare för att det var varmt och han behövde sova.

En annan rolig sak som hänt idag var att vi åkte till ett museeum det var en flyg och rymd museeum. riktigt cool måste jag säga, kan lägga upp lite bilder senare någon gång=)

Måste bara säga tack för att ni skriver fina saker till mig i min blogg=)

Måste sticka nu, men ha det underbart=D


Kommentarer
Postat av: Lena

Se till att dricka mycket i värmen bara, du har kul förstår jag och det ska du ha många varma kramar

2009-08-20 @ 08:06:15
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: jojo

vet ej om du har hört att skivorna från håkan har kommit??? d e jag, clara, malin o erik k som har fått sådana skivor i våran klass.. så om du vill ha får du försöka fixa d på något sätt; kram

2009-08-20 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0