Rolig lek i bilen

Jag och Malin har precis gjort ett nytt äventyr:=) men denna gången var vi i bilen under hela äventyret. Det började med att vi åkte runt lite i staden och sen sa malin att jag skulle bestämma vart vi skulle åka.
Vi kom sedan på att jag skulle ha en tröja över ögonen så att jag inte såg något.
Leken går ut på att man ska säga t.ex. 10 st riktningar (vänster, höger eller rakt fram) och sedan får man gissa vart man stannat. Det är väldigt bra att börja i en rondell först och köra runt lite så att man vilseleder den som ska gissa.

Första gången jag körde kom vi till en gammal klasskompis Michelle i stenhammar, det var lite coolt^^
Sen fick vi även med Marcus och Christopher in i bilen och jag körde en gång igen först och då kom jag till hasslösa byggdegård^^  haha
Marcus kom till värmevärket typ, och Christopher netto. Malin har tyvärr inte provat själv att gissa än men vi får ta det någon natt nu innan jag åker.

Men detta är absolut värt att prova om man inte har något att göra =D

Ha det underbart=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0