packa, jobbigt? ja

ja nu är det 6 dagar kvar tills jag sticker, och jag håller på nu att packa och mitt rum är fullt med kläder i olika högar.
En hög för sånt jag ska ha med mig, en för att ha kvar i Sverige och en för att skänka bort. Det är väldigt jobbigt att bestämma vad som ska bort och inte.

Men det är ändå rätt skönt att veta att snart är jag iväg=D
ska även laga köttbullar idag oxå,

Sen när angelica slutat ska vi va och även malin, vi ska ta kort och sånt:=)

Ne nu måste jag fixa lite med kort och annat:) ha det bra=)

kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för besöket! Det var kul att träffas tillsammans med "bara" din familj ett par dagar.

2009-08-06 @ 11:20:33
Postat av: Anonym

Har kommit på en sak som kan va bra o a med sig till USA elle rättaresagt två! Allergi medeciner ochsängkläder;) läöste nämligen din lista... tror inte att dessa saker stod med;) kram jojo

2009-08-06 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0