New york tour:D

Jag har haft en helt underbar dag idag=)
Vi hade först class och sen fick vi ta en lunchbox och sätta oss på bussen som tog oss till new york och där hade vi en guidad tur=) vi såg allt man ville se, frihetsgudinnan och ground cero, och massa sånt =) tog nog över 200 bilder eller nått=)
och så har vi sett new york från ovan:D vi var på top of the rocker. och det var helt underbart=) men det var lite molningt så det var lite trist men, aja, jag har inte tid med att lägga upp bilder nu så det får bli när jag kommit fram till familjen och aa spenderat lite tid med dom senare, så bilder kommer att komma upp, jag lovar=)
Jag var under den här dagen med Evelina och Hanna, det var jättekul, vi har ätit väldigt god mat, vi åt på tob´s steakhouse, nära broadway =)

Sen fick vi oxå höra att vår kära vän Julia kommit bort men hon klarade upp det och kom till rätta tillslut när vi skulle mötas igen på bussarna och tur var det=) Tycker synd om dig Julia, men jag vet att du klara dig och det känns skönt=)
Hopppas att du blir bättre på att hitta i New York sen;) haha

Imorgon bär det då av till värdfamiljerna och jag börja bli väldigt nervös nu ska jag säga, jag tror att jag inte kommer sova så många timmar ska jag säga haha men men vi får väl se=)
Ne nu ska jag nog börja packa iordning så att är klart tills imorgon, för vi är rätt stressade imorgon, och sen ska jag sitta på en buss i ca 6 timmar, och sen kommer jag få möta familjen =) underbart

NI får ha det bra=)
Hejdå

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken upplevelse att få se NY i guidad tur. Hoppas resan till familjen går bra.

2009-08-14 @ 09:27:18
Postat av: jojo

Hoppas allt går bra!! Ha det bäst!!

2009-08-15 @ 01:36:30
Postat av: Ulle

Hej! Jag såg att de andra presenterar sig med namn så det gör jag också. Jag har inte uppdaterat mig om vad som händer här på bloggen såg jag, men jag har hört det av mamma. Jag hoppas att familjen och du kommer överens och har det trevligt tillsammans.

En stor kram till dig där borta!

2009-08-15 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0