lördag

är hos en kompis nu, har sovit här, och sover fortfarande men jag fick lana hennes dator.
Hon är fran tyskland, har inte msn messenger pa denna dator och jag fick igang web messenger pa nagot sätt men jag vet inte hur man börjar skriva till folk sa ni som vill prata far börja skriva till mig,

Jag hade en väldigt trevlig kväll igar da vi va hos tomas killes kompis och "festade" kan inte kalla det fest men a vi ungicks och spelade spel och annat, och det skulle bli väldigt sent sa jag sov hos en kompis.

Idag ska vi aka och shoppa lite, sen ikväll vet jag inte vad som händer, jag ska försöka sova borta igen:P haha
för min äldsta pojk ska ha sleepover, men vi far se vad som händer=)

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Jeb

Va gött att höra att allt börjar kännas bra igen. :D Go girl! Vi ska bo i USA ett år och vi kommer att ÄLSKA DET! :D

2009-08-29 @ 20:55:33
URL: http://jebyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0