Liten rast=)

Dagen har gått bra hittills=)
De stora barnen tittar på tv nu, och den lille sover så jag får lov att använda min dator lite nu mitt på dagen.
Håller på med tvätten oxå och jag ska ta och vika de sista nu snart.

Vi åkte till open gym idag och det uppskattades väldigt mkt, efter det åkte vi till biblioteket för att jag skulle skaffa mig ett bibliotekskort och direkt efter det åkte vi för att hämta upp dom stora barnen, och det tog en tid för man åker med bilen och får stå i en lååång bilkö, och sen när man är inom ett visst område blåser dom i visselpipan och då är det dags att gå ut bilen och hämta barnen och ta dom till bilen, och när dom blåser igen så får man starta bilen och åka iväg^^ haha

När den lille vaknat så ska vi gå till playground och leka och träffa några vänner=)

Sen ikväll ska jag äta med familjen tror jag och sedan ta en cykeltur med några vänner här i området=)
Vi ska försöka leva lite nyttigare och cykla och gå varje dag och tänka på vad vi äter=P

Tack för alla kommentarer och allt:) saknar er där hemma<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra att du lärt dig tvätta. Du kan ta över den uppgiften när du kommer hem!

2009-08-31 @ 20:14:42
Postat av: Ulle

Visselpipa kan behövas på mitt jobb med. Ibland behöver vi låsa och då kan föräldrar vissla när de kommer.

2009-08-31 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0