Lite bilder från min lilla tid i USA=)

Som jag sagt tidigare så vill jag att ni ska se lite bilder från tiden jag varit här nu i usa, det är nästan en vecka, och den veckan har varit väldigt kul, först startade jag på en au pair skola som jag träffade väldigt bra vänner=)
Familjen är underbar och jag kommer klara detta det vet jag, det va en liten jobbig stund igår men jag klarade det och nu är allt bra igen=)

Så här kommer bilderna :


Hanna, jag och Julia på planet=)

                                     
Här ser man huset där matsalen är                                                   Några få au pairer på trappan, vi var 285 st


                                      
Såhär såg för det mesta vår fritid ut,                                                   mitt klassrum
alla sitter med datorerna:P


                                       
Sara, Evelina, Hanna, Julia och jag i aulan:P              Fick besök av en amerikans polis, väldigt rolig=)


                                                              
min lärare joyce                                                                                  new york

                                                      
ground cero, där world trade center                                                frithetsgudinnan
stod


         new york från färjan


detta får bli den sista bilden=) hoppas ni gillade det=)

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Ulle

Bra att allt är bra idag! Tråkiga stunder kommer vart man än är, även hos mig...

2009-08-16 @ 19:20:24
Postat av: mamma

Vilka fina bilder! Vi får spika upp tyget igen på huset när du kommer hem och ha visning i trädgården.

2009-08-17 @ 08:37:49
Postat av: Lena

Här är det oxå lite tufft ibland men det klara man av! Kusinerna hälsar!

2009-08-17 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0