Första veckan gjord=)

Idag är det då fredag, och för nästan exakt en vecka sen kom min värdfamilj och hämtade mig på tyson corner.
Det har varit väldigt bra här, men ibland har det varit lite problem med barnen att dom inte lyssnar, men vilket barn lyssnar jämt på allt??

Sen är det lite jobbigt med värmen, man kan inte göra allt man vill för att det är för varmt, och den lilla klarar inte av att va ute i solen så mkt, så vi har fått dela på oss och tatt hem den lilla och en stannat med dom stora barnen ute.
Ja denna vecka har som sagt gått till att lära sig massa, hur man ska göra med barnen, vart allt ligger och a ni vet allt som är vardag.

Idag var vi med om thounderstorm :D haha det va lite coolt, jag vet inte hur mkt men hela road 50 för full av regn, och den är större än E20, och vi var såklart ute och åkte för att jag skulle lära mig vart skolan är, vi har åkt dit nu några gånger i veckan så att jag vet säkert vart den är.
Shit alltså,det regna massor, och vi såg blixtrar och det mullrade, men efter typ 5-10 min var det över så nu är det fint väder igen=)

Ikväll ska vi åka ut ett gäng tjejer och se på någon konsert, och umgås=)
Jag gillar dom starkt dessa tjejer, men Paulina åker ju hem på torsdag, och två av dom andra åker inom 3 veckor, så det är bara jag och en tjej kvar. Och hon är kvar här i 2 år för hon ska börja läsa. så henne har jag kvar och hon är underbart snäll och rolig=)
Kommer bli ett mycket roligt år men det kommer oxå vara ett tufft år.

Måste tacka Ulle att hon åt tårtbiten åt mig;) hoppas du fått fina saker, jag kan kanske hitta något och skicka senare till dig=)
Har vart lite mycket nu med att lära sig allt och sånt, Så jag kommer svara på brev och allt sånt när jag fått i ordning på allt. Ni får vänta ett tag=) heeh

Ha det underbart
Kramar från South Riding

Kommentarer
Postat av: Ulle

Mycket nytt att lära sig i början i ett nytt land och allt. Kanske du har tid att prata med oss idag? Tänkte pröva skype idag.

2009-08-22 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0