Första dagen på jobbet:D

Idag var det min första "riktiga" arbetsdag, aa då jag och paulina hade barnen själva.
Och den första vecka nu är det bara att försöka få in allt i huvudet så att man kan allt själv sen när hon åker nästa torsdag.:P

Dagen har gått bra men a inte perfekt men det är den aldrig, men aa jag ska inte gå in på alla detaljer men aa,
Vi har gjort massa här hemma och sen så va vi och fixa bilen och va på ett köpcenter undertiden och lämna sen några saker till Hunter.

Nu när jag slutat ska jag a sitta här lite och sen om typ 40 min ska jag träffa Erica:) en annan tjej från sverige som bor här=) vi ska åka runt lite och aa lära känna varandra och jag lära känna området=) hehe väldigt snällt av henne=)

Ne nu ska jag inte skriva mer men ni får ha det så bra=)
Jag saknar er där hemma<3

Kommentarer
Postat av: angelica

mycket aa du skriver i texten :p läs den en gång <3

2009-08-18 @ 01:37:29
Postat av: mormor

Det blir tufft i början men det klarar du fint av. Du tyckte ju Scan var "skitjobbigt" första veckan och sedan har det ju varit bra Du har ju varit tillbaka igen o jobbat plus att extra du gjort på loven

2009-08-18 @ 11:16:55
Postat av: jojo

hoppas allt går bra resten av veckan;) kram

2009-08-18 @ 11:40:46
Postat av: Ulle

Mycket nytt för dig, tur att du har ett ungthuvud. Värre för mig med mitt gamla...

2009-08-18 @ 13:39:25
Postat av: Jeb

2009-08-18 @ 14:01:21
URL: http://jebyork.blogg.se/
Postat av: Jeb

Vet du, det gör absolut ingenting. Tycker bara det är gulligt att du gör det. XD

2009-08-18 @ 14:01:45
URL: http://jebyork.blogg.se/
Postat av: Angelina

Men det är kul att höra detaljer haha :)

2009-08-18 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0