Första dagen på au pair skolan

Vi började med att äta frukost och sen började första lektionen och där fick vi presentera oss för dem andra. och massa olika saker =P sen har det bara rullat på med massa lektioner och pauser och sånt=)

Det har varit en läroligt, det är mycket varmt kan jag lova. men det är väldigt roligt, jag vet inte vad jag ska säga mer,
Om ni har några frågor är det bara att ställa dom så svarar jag så fort jag kan=)

Jag har även fått en present från min värdfamilj med massa olika saker i =)
Väldigt snällt av dem, och sen betalade även min resa till  NY tour som vi ska på torsdag=)
Jag längtar till att få komma till min familj nu=)

Ne nu ska jag ta en dusch för det är riktigt varm och sen försöka sova.

Ha det underbart=)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var kul att prata med dig. Men det får inte bli varje morgon kl 3 (sv. tid)!! Ha det fortsatt bra.

2009-08-12 @ 03:51:38
Postat av: Jeb

Hej Sofia! :D Inga kommentarer. XD

2009-08-13 @ 00:15:25
URL: http://jebyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0