Dagens program

Jag har precis fått den lilla att sova=) så nu har jag lite fritid, dom andra är och köper presenter till deras kompisar för de ska på kalas.
Vid halv 1, ska vi åka till pappans jobb för han har något event där vi ska gå på, det är med massa vatten och annat,
Det blir nog skoj=)

Igår hade jag en bra kväll med massa kompisar, eller vi va 4 tjejer=) prata och gick runt i affärer och sånt, så det var lyckat.

Jag vet inte riktigt om jag har något mer att berätta, eller jo jag måste säga ett stort GRATTIS till min moster Ulle som fyller år 21 augusti=) Saknar dig<3, hoppas du får en bra födelsedag utan mig;)

Här kommer lite bilder från museumet igår=)





Paulina, jag och våra hoskids, och några kompisar=)








Så det var några bilder från igår=)
Ha det bra allithop<3


Kommentarer
Postat av: Pia Rydén

Hej. Kul att se att du har det bra "over there". Ville bara skicka en hälsning från arbetslaget och hoppas du får en bra tid. Kram Pia

2009-08-21 @ 08:35:40
Postat av: Ulle

Tack för gratulationen! Saknade dig på kalaset, men jag åt upp din tårtbit...

2009-08-21 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0