Bra dag i Washington igår

Igår åkte jag och Paulina till Washington, vi tog bilen en liten bil och sedan åkte vi metron, för det är för långt att ta lilla mini cooper till Washington,

Det var bra väder och allt var perfekt, jag fick någa bilder på vita huset och sånt, kommer ladda upp det ikväll, för jag har inte hunnit ladda över bilderna än på datorn.

Idag arbetar jag själv för första gången för nu är Paulina inte längre en au pair, men hon bor fortfarande här, hon åker hem på torsdag.
Jag har redan fått prova på att vara stark och stå för min "makt". tjejen försökte få mig att gå med på att hon skulle få se tv 1 timme före att hon skulle läsa 1 timme, men så är det inte. Hon vet reglerna och jag vet, men ändå försökte hon.
Men varje gång hon sätter emot något ska jag ringa pappan, och det gjorde jag och han sa att det var bra att jag ringde och han prata med henne och sa att hon va tvungen att lyssna på mig. Så vi får se hur det blir i fortsättningen.

NU ska jag gå och ta hand om tvätten^^
Hejdå

Kommentarer
Postat av: mormor

Lika bra och visa vem som bestämmer från början!

2009-08-24 @ 21:44:59
Postat av: Ulle

Bra att du är tuff så vet de vilka regler som gäller.

2009-08-25 @ 15:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0