Bilder på mitt hus

Jag vet nog att ni är lite nyfikna på hur jag bor, så jag hade tänkt lägga upp lite bilder jag tagit,
Idag fick jag även en mobil som jag ska använda här i USA, jag får 200 timmar i månaden om jag får över det ska jag betala. =P
Kl 4 idag ska vi oxå ha ett avskedsparty för Paulina som åker hem på torsdag.


Liten del av framsidan.


Baksidan




Mitt rum,



Min lilla toalett:P



Soffan är mkt skön=)

Den sista bilden får bli på tv:P




Det var de bilder jag visar er för denna gången=)

Nu ska jag gå upp och se om dom behöver hjälp inför partyt=)
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Jeb

Wooow girl! Your bed is HUGE! :D Diggar starkt din bostad! Kan garantera att jag inte tänker dröja med att komma och hälsa på. XD

2009-08-22 @ 22:40:19
URL: http://jebyork.blogg.se/
Postat av: Ulle

Roligt att se hur du bor! Men ännu roligare var det och prata med dig.

2009-08-23 @ 12:27:46
Postat av: Anonym

"lilla badrum"... Det huset verkar inte vara så mkt att klaga på! :)

2009-08-23 @ 12:46:12
Postat av: Gabriella

De va inte lite snyggt de huset:P

2009-08-24 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0