Äntligen fredag=)

God morgon, kl är 7.17 här hos mig och jag börjar 7.45, så jag har lite tid på mig=)
Hade tänkt åka till biblioteket idag med barnen, och lämna tillbaka några böcker och låta dom läsa lite.

Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, vi får se vad det blir=)
Men ikväll ska jag bort till en kompis och sen sova där, så jag måste på något sätt hinna göra brownies under dagen oxå, men det kan vi nog fixa=)

Får säga Grattis till min morbror Staffan som fyller år imorgon den 29 augusti!, för jag hinner nog inte skriva sen, men ett stort grattis från mig till dig, och många kramar, hoppas du får en bra födelsedag=)

Ha det bra kram sofia


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me :D

2009-08-28 @ 13:40:01
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ulle

Hur ska du fira nyår? Jag förstår inte.

2009-08-28 @ 17:00:53
Postat av: Coffe

Hoppas böckerna inte var på engelska, då är de så svåra att läsa.

2009-08-28 @ 21:39:28
Postat av: Lena

tack för att du kommer ihåg mig ha det bra vi tar lite kort o sänder över så får du ändå va med lite kramar morbror

2009-08-28 @ 22:48:06
URL: http://www.nogg.se/familjensport

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0