Vänskap<3

Vad vore man utan vänner?

Jag skulle inte klara mig utan mina vänner om jag ska tala sanning.
Det finns inget bättre att sitta med sina kompisar och bara prata, eller a det spelar ingen roll vad man gör utan bara att umgås på något sätt. Det gör en glad och man är social.

Tycker synd om de som inte har så många vänner eller kanske inga vänner alls.
Det gillar jag inte, alla är värda att ha en kompis att umgås med.

När man har kompisar ska man ta vara på dom och inte strunta i dem.
Det är en annan sak jag inte gillar, att man skiter i sina kompisar pga t.ex. att man har en pojkvän.
För oftast så har man vännerna kvar längre och djupare än vad man har en kille.

Så ta vara på era vänner<3
Jag tar vara på mina och ni vet vilka ni är<3


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GLAD PÅSK ! HAPPY EASTER ! ;>

2009-04-11 @ 16:51:38
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0