USA ännu närmare:D

Har nu som sagt som ni kanske redan vet tagit körkort.
Och det är det som behövs för för att åka som au pair är just körkort.
Jag skickade in de sista papprerna om bil och annat på mailen som bifogats.
Redan i fredags fick jag hem ett kuvert med massor av information av Cultural care, det stod massor med bra information om allt möjligt som man ska tänka på.

Nu börjar min matchning med en familj och jag har fått en inloggningskod på hemsidan som jag kan följa min matchning och läsa mer om hur resan och sånt går till.
Blev jätteglad när jag fick hem kuvertet =D

Nu är det bara att jag ska bli kontaktad av en familj och sen tillslut åka=D
längtar otroligt mycket:D


Ha det underbart:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-19 @ 22:24:40
Postat av: Lena

Vi väntar med spänning hoppas det blir ett bra ställe.

2009-04-20 @ 07:39:55
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: mormor

Det verkar spännande med allt som sker nu. Hoppas det kommer att funka bra när du kommer till landet "långt bort"

2009-04-20 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0