Teori och åter teori

Har suttit hela dagen typ med att plugga teori och det känns riktigt bra nu, och det är nära oxå=D
Hoppas att jag klarar det nu, men det tror jag att jag gör, ska göra mitt bästa iaf=)

Funderar på att gå ut och ta en promenad snart:) Man kan ju inte bara sitta och plugga hela dagen,
blir lite tråkigt och framför allt jobbigt för kroppen=P

Det är fortfarande varmt ute och solen lyser fortfarande pyttelite, så det får nog bli en promenad nu snart:)
Ta med min lilla ipod och gå lite, skulle nog aldrig klara mig att gå utan den, hatar att gå utan att ha musik på.

Längtar tills helgen då jag ska ner till Ängelholm till min moster=) hon bor där med Johannes och lilla Noa=D
Dock är han sjuk nu men hoppas han blivit frisk när kusinen kommer till honom:)
Ska bli kul att träffa dom igen, det var väldigt längesen vi sågs. Tyvärr blir det så när man bor långt ifrån varandra.


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

vad mysig bild ^^ <3

2009-04-14 @ 20:25:28
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0