Studentmössan hämtad:D

Idag mellan 14-16 var det tid för att hämta sin studentmössa i matsalen.
Nu börjar det kännas att studenten närmar sig med stora steg:)
Ska bli så kul att stå där och springa ut med klassen glada och lyckliga=D
Jag längtar jätte mycket dit. Men samtidigt kommer det nog kännas konstigt, att man gjort klart sina år i skolan.
Eller kanske inte riktigt, ska ju sen efter mitt år i USA som au pair läsa vidare, ska bli lärare hade jag tänkt=D

Caroline och Sara kom till mig i skolan och dom blev allt lite sugna att ta studenten en gång till;)
Vi mötte upp Angelica som hade haft körlektion på focus och vi gick och käkade pizza och satt och tjöta.
Alltid lika roligt att träffa er.
Nu sitter jag och pluggar lite teori igen^^ hehe börjar bli en vana nu,
Väntar även på att Linus ska komma:)



                                       Härlig bild på sofia:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Studentmössan var jättefin.

2009-04-15 @ 20:29:14
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Vad kul att du gillade intervjun, Vet inte om det var något "nytt" som du inte visste eller hade läst om innan. Men det är nog alltid kul att läsa, när någon annan har skrivit det.



Vilken härlig, varm bild!!

Kramar Louise

2009-04-15 @ 21:40:55
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0