Slut på det roliga

Påsklovet är slut och skolan börjar igen, idag var det vääldigt segt att gå upp för min del, var inte alls pigg.
Och igår när jag la mig mådde jag inte bra och det gjorde ju inte hela saker lättare med att sova,
Men jag kom upp och till skolan kom jag.
Skoldagen har varit väldigt skön, hade bara 2 lektioner=D

Ska kanske träffa Angelica senare idag=) alltid lika kul,=) <3
Du betyder jätte mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig:)

En annan som betyder väldigt mycket för mig är Linus=)
Vi har varit ihop i 1 månad idag=) <3
Gillar dig väldigt mycket:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du betyder jätte mycket för mig med :) <3

2009-04-15 @ 12:05:46
URL: http://slappbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0