Marknad

Ja det var marknad här i stan, på campingen, det brukar alltid vara det på långfredagen. I dag var jag där med mamma, pappa, moster och hennes man. Det var trevligt att gå runt och kolla på massa olika saker.
Jag och mamma köpte leggins och en sjal ihop, väldigt fint=P
Vi köpte även donuts, det som är så gott=)

Det var väldigt skönt att gå runt där, det blev så att jag fick ta av jackan för att det blev varmt.
Mycket folk var det också.

Efter marknaden gick vi först till onoff och hämtade min mobil som vart på lagning=) jag fick en ny istället i samma modell, är glad nu igen att slippa behöva använda min gamla. Hoppas jag inte behöver lämna in denna snart igen också.
Vi gick sedan hem för att käka lite lunch,det blev tacopaj som pappa hade gjort.

Ikväll kommer Sofia och vi ska käka chips och se på sound of music=) Alltid lika roligt att vara med Sofia<3
Väldigt fint namn hon har iaf^^

Ha en underbar fin fortsatt dag=)


bilden är tagen på svalnäs förra året tror jag det var.=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Köpa kläder ihop = Sofia använder och mamma betalar!!

2009-04-10 @ 17:05:24
Postat av: Andreas

fin blogg! :D



Hoppas du får en riktigt underbar Fredag nu och en grym påsk, önskar allt gott! :)



PS. Du får mer en gärna lägga till min blogg i blogglovin, men om du gör det så får du säga till så skulle jag mer en gärna följa ditt liv med! Ha det bra

2009-04-10 @ 18:36:23
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: victoria

mina föräldrar kommer hit ikväll :D

2009-04-10 @ 23:48:17
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0