Jobb på scan

Klockan ringde 5 imorse, kan lova att det var segt att gå upp!
Anledningen var att jag skulle upp och jobba på scan idag, bussen gick 5 i 5:O
Lite tidigt för min del men, ska stå ut med det en sommar till, gjorde det förra sommaren.
Men det är väldigt skönt med betalt :P

När man inte är van att jobba så, 8 timmar med kroppsarbete som det är när man lyfter lådor hit och dit så blir man rätt trött har jag märkt=P Är inte allt för pigg nu kan jag säga.
Ska läsa lite teori sen gå ut och ta mig en promenad hade jag tänkt:)
Det är ju så fint väder ute, det är 12 grader ute nu fast klockan är halv 8 snart, så då får man passa på=)

Efter promenaden ska jag nog ta och sätta på en bra film och ta det lungt:)

Imorgon ska jag nog med på marknaden med familjen och mina kusiner och deras familj, sedan ska vi käka lite tror jag, och på kvällen kommer Sofia hit och vi ska ha chipskväll och se på sound of music tror jag vi sa:) Kommer bli en bra kväll=D

Ha det underbart=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0