Bästa vännen<3

Förlåt, jag har varit lite dålig med att skriva,
men jag har haft fullt upp och sen vart ute mycket i det fina vädret=)


Igår var det x-dag i skolan, men vi hade nationella i engelska, writing, tror att det gick hyffsat bra iaf=P
Efter det åkte jag, Angelica och Gaby till Trollhättan, vi kom iväg lite senare än vad vi tänkt, men det var för Gaby var tvungen att göra en sak i skolan först och sånt, men vi kom iaf iväg=)
Resan gick bra:P

Och jag fick med mig ett par skor, en klänning och en bolero tror jag det heter.
Den köpte jag för att jag frös och den var söt så aa den kommer användas=)
Efter det åkte vi hem till mig lite först och sedan bestämde vi oss för att åka ut till Vinninga, för jag fick inte ha bilen mer så Angelicas mormor fick hämta oss, Vi hade det helt underbart:)
Haha jag fick en skrattattack som var till duga^^
Eller vad säger du??
Vi pratade och såg på film och aa hade allmänt trevligt:)
Sen åkte jag hem till Linus och sov där, <3

Idag var det inte lång skoldag heller, vi hade mentorstid halv 11, sen sluta vi med svenskan vid 12=)
Jag och Angelica gick och käka och sen satte vi oss i solen:)
Var väääldigt skönt måste jag säga:)
Även idag prata vi massor, men mer om viktiga saker:P och även idag var det en skrattattack, men denna gång var det inte jag som fick den utan Angelica:P hehe

Som sagt som ni märker så funkar vi väldigt bra ihop och det är jag väldigt glad över.
Om inte du fanns vet jag inte vart jag skulle ta vägen.
Du har hjälpt mig när jag behövt hjälp och har alltid funnits här för mig=)<3
Detsamma som jag funnits för dig hela tiden.
Och vi vet båda två att vi kan berätta allt för den andre och få något vettigt svar tillbaka och alltid få hjälp.
Vi har våra allvarliga studer men även väldigt roliga stunder oxå, för det mesta är det underbart roligt att umgås med dig:)
Tack för att du finns:D

Ska ut och packa bilen lite, ska åka med pappa och sätta upp förtältet och sen åka till Axvall om det inte blir för sent, för Gaby är hos Jocke själv och Angelica ska även dit:)

Ha det underbart i solen<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag hoppas du hittade lika fina skor som Elin, och visst är det skönt att ha så fina vänner dom behövs.

2009-04-29 @ 17:09:59
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: PRESENTKORT?

SV: Hej, för att få presentkort på H&M och andra affärer så är det bara att beställa från denna sida.. http://www.freestreet.se/?r=11660

Jag fick mina presentkort i fredags















2009-04-29 @ 17:29:26
Postat av: Angelica

Jodå det var allt en rolig stund;P haha

Detsamma <3

2009-04-29 @ 17:30:48
URL: http://slappbrallan.blogg.se/
Postat av: Louise - All around the world

Åh ja gillar dina strumpbyxor här på den här bilden!!

Vi måste ses en dag snart också.



Kramar Louise

2009-05-03 @ 17:26:48
URL: http://finest.se/userBlog/?uid=33107

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0