Älskar soliga dagar =D

Har vart ute på en promenad ute i solen, hade med min ipod, solglasögon och självklart kameran=)
Det var jätteskönt, men i skuggan blev det dock lite kyligt ibland men i solen var det helt underbart.
Jag satte mig vid vattnet ett tag och bara njöt av solen, man glömde bort tid och rum ett tag och bara längtade efter att det skulle bli sommar så att man kan spendera dagarna/kvällarna med kompisar ute:)

Visserligen ska jag jobba i sommar igen på scan, men man får hoppas att man får fina kvällar iaf och helgerna=)











Det var några av de bilder jag tog under min promenad. Blev nöjd med en del bilder iaf=)
Ska försöka sätta mig en gång och verkligen lära mig min kamera mycket mer än vad jag kan nu.
Det är roligare om man kan ställa in så att bilderna blir bättre.

Ikväll ska jag hem till Sofia och vi ska ha spelkväll, Emelie ska oxå dit, och kanske Angelica om hon fick smita från kalaset =) och Johanna har vi inte fått svar ifrån men hoppas att hon kommer oxå=) Ska bli roligt:)
Imorgon går tåget mot Göteborg där jag Angelica och Jocke ska köpa present till Gaby=)

Många soliga kramar.
Och pussar till Linus<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha! i usa älskar dom weed! har blivit erbjuden sjukt många gånger! hehe

2009-04-05 @ 02:36:29
URL: http://matildasresa.blogg.se/
Postat av: Lena

Det låter underbart, och vilka fina kort du tar dom är riktigt konstnärliga jag tycker du ska skicka in dom på tävlingar när det bjuds. Du får fram det fina i bilderna....kram Lrna

2009-04-05 @ 09:32:05
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Vilka härliga bilder. Här har solen varit framme hela dagen nästan.



Va kul att du är medlem i gruppen Swedish au pairs på facebook!

Kramar Louise

2009-04-05 @ 19:44:15
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0