Allt syns inte utåt.

Det finns folk som man tror mår hur bra som helst och livet är underbart!
Men helt plötsligt får man veta att det inte alls ligger till så.
Tror att man blir rätt chockad då, det skulle jag bli iallafall.

För som sagt det kan kännas pinsamt för den personen i frågan att visa att man mår dåligt.
Det är inte gärna det vi människor gör.
Det skulle inte jag göra i alla fall. Håller det hellre för mig själv och de närmasta isåfall.

Så tänk på det att allt kanske inte är perfekt som man kanske tror.
Ta vara på de vänner ni har, de betyder grymt mycket för dig!

Jag älskar mina vänner och jag är superglad över att ni finns=D <3
Och självklart Linus och min familj också.<3


tagen på svalnäs<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag håller med dig fullt och riktigt man vet aldrig så man ska ta vara på vänner och livet innan det är försent.

2009-04-21 @ 07:17:42
URL: http://familjensport.blogg.se/
Postat av: mormor

Du har rätt, man ser oftast inte när en männi ska mår dåligt. Vårda dina vänner väl!

2009-04-21 @ 12:32:39
Postat av: jojo

så du menar att du inte mår bra eller vad??

2009-04-22 @ 10:22:40
URL: http://mizzkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0