090423

Härligt väder idag=)
Och en väldigt bra start på min dag hade jag, jag fick massage av Emelie=)
Hon hade slutprov i massage och jag ställde upp att hon skulle massera mig.

Efter det hade jag studiepass då jag satt lite med både historia och nkb, gick hyffsat bra :P
Nu sitter jag och arbetar med ett arbete i historian som vi fick. Vi fick välja vad vi ville att skriva en uppsats om.
Jag valde att skriva lite om skillnaden på 50-talet och hur det är nu för ungdomar. Allt om mode, musik, rättigheter för ungdmar och lite sånt kul.

Sen idag ska jag vara med Linus, Angelica och Fredrik:) Ska kasnke spela kub om vädret fortfarande är bra=)
Vi får se vad som händer:)

Hoppas ni får en underbar dag:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är för ung för 50talet. Du får fråga mormor och morfar. De brukar ställa upp som intervjuoffer!

2009-04-23 @ 16:36:46
Postat av: Lena

Låter som en bra kväll se till att ni alltid slår killarna bara....

2009-04-24 @ 07:28:07
URL: http://familjensport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0