tunisien i feb=)

jaa jag ska se till att det blir av =D
jag ska bara prata lite med mamma först och säga att jag tänker boka.
har hittat ett plan som går den 13-20 feb=)
jag berättade det badr och han blev jätte glad. han ska komma och möta mig i monastir kl 00.30=)
saknar honom väääldigt mycket.

massa kärlek till han<3

håller äntligen på att bli frisk, idag mår jag bättre men jag var hemma idag från skolan,
har vart sjuk sen i måndags kväll så jag blev glad när jag vakna upp och mådde lite bättre=)

i helgen ska jag ta det lugnt, jag har inget direkt planerat pga att jag vart sjuk:P men vi hoppas jag blir helt frisk snart och kan hitta på nått kul =D

vad ska ni hitta på för kul i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0