såå skoltrött

asså jag vet inte vad det är med mig??
förut har jag alltid gjort alla skolarbeten och lämnat in allt i tid och fått bra betyg,
men nu efter att vi börjat trean vet jag inte vad som hänt,
jag har ingen ork till att engagera mig till skolan,
jag kommer inte ihåg vad vi har för något att plugga eller inget.
min hjärna har redan tagit studenten.

på tal om studenten, jag läängtar jääätte mycket. för efter jag tagit studenten ska jag åka ner till tunisien igen=) <3
ska försöka att hitta ett jobb där och stanna där ett tag.
och på tal om tunisien ska jag även försöka hitta ett plan som kan ta mig dit ner i februari oxå. för er som inte vet så hittade jag en kille där när jag och angelica va där i september, det är därför jag ska dit så mkt:P

om skolan nu igen, så måste jag försöka ta tag i mig och skriva klart historian som ska va inne innan kl 24.00 idag.

sedan ska jag gå ut på en lååååång promenad och samla ihop mina tankar och känslor och allt.

hoppas ni har en bra fredagskväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0