rubrik?

sitter och läser massa bloggar, alltid lika kul
ja mitt liv är lite komplicerat just nu=/ händer väldigt mkt inom familjen just nu, på det tråkiga viset=(
massa bråk mellan mig och mamma igen=/
men tack att jag har mina vänner<3<3<3

och sen så saknar jag badr så mkt, heh och igår så fick jag reda på att han hade blivit nerputtad i poolen och han hade sin  mobil på sig=/ ajdå.
han frågade om ajg kunde ta med mig en när jag kommer till han:P nu använder han sin mammas,
och jag läste precis kenzas blogg, hon har ju oxå en kille i ett annat land, Teo som bor på kreta.
hon skrev såhär i sin blogg :

Till er som undrar hur man klarar av långdistansförhållande.... Det går! Älskar man någon så mycket som vi älskar varandra så går det. Man måste lita på varandra till 100% och veta att det inte spelar någon roll hur många månader som går innan man får träffas igen, för att man kommer älska varandra lika mycket ändå.

jag håller med henne i varje ord hon skriver där.
vet exakt hur hon känner sig, det är jobbigt men man klarar det om man bara älskar varandra och litar på varandra.


nu ska jag gå och titta på avsnitt av one tree hill som jag har fått låna av Ida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0