jullov:D

äntligen har jullovet kommit =D
har längtat såå mycket =)
jag ska göra många olika saker på lovet:

ikväll: ta det lugnt, kanske va med angelica=)
helgen: inget planerat direkt
måndag/tisdag: jobb på scan
onsdag: JULAFTON=) släkten på mammas sida kommer hem hit på kvällen
torsdag: juldagen, hem till ulle och tomas, då kommer noa lena och johannes från ängelholm=)
fredag: annandagen, hem till mina kusiner utanför vara, sedan ska jag följa med henne ut på krogen=)
lördag 27  dec: va allmänt seg och bakis? =P
söndag/måndag/tisdag: jobb på scan
onsdag: NYÅR =D FEST!!!
torsdag 1 jan: seg och bakis?
fredag 2 jan: packa inför polen
lördag/söndag/måndag/tisdag 3-6 jan: Polen med angelica och emmelie=)
onsdag 7 jan, packa upp?
torsdag 8 jan: skolan börjar igen =(

så ser mitt lov ut =P
hoppas ni får ett lika bra lov som jag =)
jag kunde tillslut bestämma mig vad jag skulle ha:P    det blev leggins med en svart klänning från Gina Tricot och en scarf i midjan=) och till det ett par stövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0